skip to Main Content

DOCHÁZKOVÉ SYSTÉMY

Ať už jste malá začínající firma nebo velký korporát, potřeba evidence docházky zaměstnanců je všude stejná, chcete o ní mít přehled. Docházkovým knihám a složitému vykazování docházky každý měsíc už odzvonilo, přichází doba moderních a přesných systémů.

Zvyšte efektivitu svých zaměstnanců, ušetřete svůj čas a nechce si od nás nainstalovat chytrý docházkový systém na míru, který zvládne monitorovat činnost zaměstnanců nebo studentů za vás.

Docházkové systémy do kanceláří a pro malé firmy

DETAILNÍ PŘEHLED O ČINNOSTI ZAMĚSTNANCE

DETAILNÍ PŘEHLED O ČINNOSTI ZAMĚSTNANCE

Předností docházkového systému v kanceláři je možnost detailního přehledu o činnosti zaměstnance. Jde zaměstnanec s kolegy na oběd? Obědová pauza se objeví v systému, který si ji zaznamená.

Jede zaměstnanec na dovolenou nebo naopak pracuje naplno a v práci tráví přesčas? Díky výkonnému systému Alveno se všechna data uloží a systém je následně vyhodnotí.

Nemusíte si tedy nic zapisovat, ani pamatovat, důvěřujte systému, který vám sám nabídne konkrétní údaje jednotlivých kolegů.

DATA PŘÍSTUPNÁ ODKUDKOLIV

DATA PŘÍSTUPNÁ ODKUDKOLIV

Data naleznete v aplikaci, ke které se snadno připojíte ze svého počítače, tabletu nebo mobilu.

Do aplikace se dostanete kdykoliv, nejste vázáni na čas nebo místo. Ovládání systému je srozumitelné a jasné, v zařízení uvidíte, jestli je zaměstnanec na svém pracovním místě a plní zadaný úkol, nemusíte ho kontrolovat v kanceláři, stačí mít jen mobil v ruce.

Tato obsluha je jednodušší i pro vaši účetní, která přehledný systém využije při zpracování mezd.

JEDNODUCHÁ A RYCHLÁ OBSLUHA

JEDNODUCHÁ A RYCHLÁ OBSLUHA

A jak zaměstnanec zaznamenává své příchody a odchody? Můžete si vybrat, k dispozici jsou karty, čipy nebo stále preferovanější otisky prstu. Zaměstnanec kartu nebo prst přikládá ke čtečce při příchodu a odchodu z práce, data se pak ze čtečky přesunou do aplikace Alveno, kde se pro konkrétního zaměstnance tvoří vlastní výkazy.

Čtečky od výrobce IReSoft navíc vypadají vkusně a nekazí vzhled kanceláří. Docházkový systém se dá spojit i přístupovým systémem, stačí tak používat jen jeden program na všechno. Nezáleží na počtu čteček na pracovišti, dokážeme vám namontovat tolik čteček, kolik je potřeba. Celý systém funguje jako jeden celek s cloudovým řešením.

NEPŘETRŽITÁ PODPORA PROVOZU

NEPŘETRŽITÁ PODPORA PROVOZU

K dispozici je pro naše zákazníky také technická podpora, jejíž zaměstnanci jsou vždy dostupní a ochotní poradit s jakýmkoliv problémem. Rádi vám pomohou s konkrétní situací a zodpoví jakékoliv dotazy týkající se docházkového systému, o který se zajímáte. Nabízí také konzultaci vašeho problému nebo dotazu, každá firma má totiž jiné požadavky, proto se s vámi domluví na efektivním řešení vaší situace.

Ozvěte se nám a společně objevíme to nejlepší řešení právě pro vaši firmu, které bude odpovídat vašim představám a preferencím. Postaráme se o bezproblémovou instalaci systému, která neomezí váš pracovní provoz a pro zaměstnance bude nulovou zátěží.

Biometrický docházkový systém

Biometrický systém funguje na otisk prstu, tudíž už se nikdy nestane, že zaměstnanec ztratí svou kartu nebo čip a zaměstnavatel tak musí vytvořit a koupit novou.

Svůj prst má člověk neustále u sebe, proto se biometrický docházkový systém těší stále větší oblibě, a to oprávněně. Zaměstnanec s sebou nemusí mít ani kartu, ani čip. Díky propracovaným a citlivým čtečkám je používání pro zaměstnance jednoduché a rychlé.

Nejnovější typy biometrických čteček mají gelový displej s vícevrstvým snímáním, který umí pracovat i s poškozeným otiskem prstu.

AdobeStock_311939225

Otisk prstu také nijak nezfalšujete. V minulosti mohlo docházet k tomu, že zaměstnanec poprosil svého kolegu, ať mu při odchodu pípne i jeho kartu, že potřebuje odejít dřív. To už se s otiskem prstu nestane. I to je důvod, proč si biometrický systém pořídit, jelikož je velmi těžké ho zneužít

Pravidelná obnova biometrického systému Alveno nevyžaduje vaši přítomnost a zajistí vám také dokonalý přehled současné legislativy. Ke standartnímu vybavení systému patří již zmíněná aplikace v telefonu, ve které uvidíte současný stav docházky. Dochází tak ke zrychlení a zefektivnění její kontroly.

Odborníci na montáže docházkových systémů společnosti DAMACOM s vámi zdarma vaše požadavky prokonzultují a určí cenu montáže. Následně se dohodneme na vyhovujícím termínu a systém jednoduše namontujeme.

Docházkový systém pro školy

Doporučíme a nainstalujeme vám takové řešení, které bude odpovídat vašim představám. Chápeme totiž, že jiné požadavky má malá mateřská školka na vesnici než velká střední škola pro stovky žáků v centru Prahy.

Jedno však budou mít společné. Systém bude jednoduchý a efektivní, žáky nebude zatěžovat a zaměstnancům a ředitelům poskytne přehledné informace o tom, kolik je například lidí v budově. Studenti u sebe nosí kartu nebo čip, která jde v případě ztráty dodat nová.

Kromě přehledu o pohybu lidí v budově vám docházkový systém přinese i větší pocit bezpečí, jelikož víte, že do budovy má přístup jen ten, kdo má čip nebo kartu. Všechna data a statistiky najdete v aplikaci, tudíž i když nejste fyzicky přítomni ve škole, přehled máte stále. 

Každé zařízení má jiné požadavky na systém, počet čteček nebo karet. Proto s vámi rádi zkonzultujeme celý proces instalace systému a poradíme, jaký zvolit. Vytvoříme vám také zdarma cenovou kalkulaci na míru potřebám vaší školy.

Čipový docházkový systém

Nepotrpíte si na moderní vymoženosti a preferujete starou dobrou klasiku v podobě čipů? Rádi k vám do firmy nebo jiného objektu nainstalujeme čipový docházkový systém, který obsahuje čipovou čtečku s barevným displejem, velkou pamětí, výkonným procesorem a sadou funkčních čipů.

Systém, který k evidenci docházky používá čipy, je vhodný jak pro menší, tak větší firmy, mohou ho využít i školy a další zařízení. Výhodou je jeho snadná a jednoduchá instalace našimi odborníky. Oceníte také uživatelsky příjemný program Alveno, kde se uchovávají veškerá data a statistiky. Program se také sám aktualizuje, abyste měli k dispozici vždy tu nejmodernější verzi. 

Pokud už dlouho uvažujete o efektivní evidenci docházky svých zaměstnanců a zatím jste nenašli způsob, který by vám stoprocentně vyhovoval, neváhejte nám zavolat. Naši odborníci s vámi proberou dostupné možnosti a vytvoří vám nezávaznou cenovou nabídku.

REFERENCE NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ?

ADRIANA KYÁNKOVÁ - Exekutorský úřad Brno - Město

ADRIANA KYÁNKOVÁ - Exekutorský úřad Brno - město

Pro firmu Damacom není nic problém. Cokoli, co jsme požadovali, bylo ihned s majitelem firmy zkonzultováno a k naší velké spokojenosti v termínu zrealizováno.  Veškeré instalované systémy fungují bezchybně, navíc si firma sama hlídá servisní prohlídky.

SIMONA DOBEŠOVÁ - SVJ Kuršova 3, Brno

SIMONA DOBEŠOVÁ - SVJ Kuršova 3, Brno

Reference o firmě Damacom jsme získali od domů v Brně-Líšni, kde již měli s firmou zkušenosti z instalace videotelefonů. Pan Šenk byl pozván na shromáždění, kde ochotně vysvětlil fungování videotelefonů a čipů a zodpověděl všechny dotazy. Práce proběhly rychle, do dnešního dne jsme nezaznamenali žádné reklamace.

PETR DOMBEK - Bytový Dům Kornerova 461/11, Brno

PETR DOMBEK - Bytový dům Kornerova 461/11, Brno

Se společností DAMACOM jsme řešili instalaci domovních telefonů a systému pro přístup do vchodových dveří. Společnost DAMACOM nám pomohla vybrat systém ABB Welcome Midi, se kterým jsme spokojeni, a byla nám nápomocna při řešení problémů, způsobených jinými dodavateli rekonstrukčních prací.

Martin Šenk

POTŘEBUJETE PORADIT S DOCHÁZKOVÝM SYSTÉMEM?

PRVNÍ KONZULTACE ZCELA ZDARMA

Back To Top